3 saker

3 saker jag rekommenderar är att äta Fiskgryta på Harrys 👍
Öppnaförskolan på Familjesentralen i Rebbelberga 👍
Filmen Medicinen 👍

Tre trevliga händelser i hår och i dag. 








Harrys med mina härliga vänner Jonna Ulle och Helle + två små Goa flickor Siri och Gry ❤ tack kära ni för en mysig kväll!!

Så här såg favoriterna ut på öppnaförskolan för Effi💗 Får nog bli en prinsess klänning snart 😊







Dit ska vi helt klart fler gånger, Effi hade såååå roligt!!

I kväll var det Linneas och min tur att ha lite egen tid. Vi gick på Bio och hade så
Mysigt och filmen va bra. 



Nu är vi då åter hemma. Tänt lite ljus då jag känner mig ruggig. Tittar nu på tv och sen blir det sängen. Har varit riktigt trött, fattar inte det. Hoppas det går över och jag blir super pigg snart. 

Vad som händer i morgon vet jag inte , vi kanske letar upp en öppenförskols att prova ha ha!! 
I morgon kväll är killarna i väg igen på träning så det gällde att passa på i kväll. På onsdag em planerat jag en utflykt med värdens bästa och saknade mamma❤

I dag fyller Tindras Och Allsns valpar år!! Så i dag har M&M skämt bort Ezter lite extra . Hoppas alla gjort det med sina godingarna . Grattis till er söks från oss!! ( tur Wilmas matte la ut det på fb.... Då jag glömt...😱) 

Nu önskar jag en fin kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0