Dimma

Här möttes man av en tjock dimma i morse när hundarna skulle ut. Hoppas det klarnar upp snart och blir fint.
Nu har vi varit uppe en och en halv timme. Haft soff mys med Effi. Men nu är hon i gång och leker med hundarna. Nu är det Timdra som fått koppel och nytt namn 😊 hon heter tydligen Cyntia nu ha ha. 
I går kväll när Effi somnat dukade Linnea och jag fram till lite fest och mys. Det va så gott och mysigt men vi va så trötta... Linnea somnade på soffan medan jag tittade färdigt på filmen vi hyrt. 

Men så fort den var slut kröp vi ner i sängen. Å jag somnade faktiskt gott. Men så hade jag ju bara sovit 3,5 timmar innan på dagen. Lite lite. 

I dag är tanken att Linnea ska på konfirmations möte mellan tio o tre . Vi får väll se, hon hade så ont i magen igår. Men jag hoppas hon kan.
Vad Effi och jag ska göra i dag vet jag inte riktigt . Vi får väll se. 
Vet att jag måste damma och dammsuga torka golv städa toa och lite sådant i alla fall. 

Sen det jag fram i mot rapporter om hur det går på hockey cupen för Oliver och Lars. 

Jaha vad har ni för Lördags planer då? 
Ha det gott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0