För tidigt

Gick upp kvart över fem.... Vaknade när Lars gick upp och sen gick det inte att somna om... 
Får jag inte sova gott och ordentligt snart vet i hundar hur jag ska orka. 
Vet ju att jag har många intensiva veckor framför mig nu. 
Sådant som ska va kul blir inte alls kul när det är så här.

Lars och Oliver har sen länge kört till ishallen. Hans lag håller i en cup där i dag. Roligt för dom. 
Första matchen Oliver spelar är 07.45 . 
Tror Effi och jag kör in o tittar. 
Vet att det brukar inte bli så mycket titta... Måste ju passa Effi men kanske jag kan få se lite lite. 
Tänk att fått bara delaktig och titta i lugn och ro...

Men det är liksom inte viktigt. Det viktiga i denna familj nu är två helt andra personer . 
Oliver har flera matcher i dag får väll se hur mycket vi är där. Har jag tur kan vi hitta på något annat också . Men helgerna är svåra då alla umgås med sina familjer. 

Det är cup i morgon också. Då börjar jag jobba 15.30-01.00 . Jag vet som sagt inte hur jag ska orka då jag aldrig får vila mig. Men vad gör väll det? Bara att köra på och hoppas att man inte krasch landar...
Sen jobbar jag måndag och tisdag natt. Och har massor att göra . Sen jobbar jag fredag och söndag natt. För på lördag natt har jag tagit semester . 
Veckan efter jobbar jag onsdag och torsdag. Lars och Oliver åker i väg på onsdagen i den veckan för att spela cup. Dom kommer sen inte hem förrän söndag. Så det blir ju roligt, för Dom.

Ja ja jag vet att det bara kommer bli värre och mer hockey men tänk om någon någon gång kunde skänka mig en lite lite tanke. 

I dag har Linnea föräldra möte och bad med sin konfirmation. Som tur är kan mormor följa med henne. För att höra det med Effi känd inte som en bra idé. Linnea följer sen med mormor hem och sover där. Bra för då vet jag att hon har det bra i alla fall.  

Nä nu ska jag försöka få kläder på Effi och så får vi ju snart köra till en kall ishall.

Ha en skön mysig lördag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0