I går

I går var det onsdag och Effi och jag var i hembygdsparken . Vilket väder. Helt perfekt . Vi hade så mysigt. 













Efter några timmar där körde vi hem och var med hundarna släppte ut dom och så 
Sen körde vi till öppna förskolan i Munka-Ljungby. Trevligt men inte det bästa stället tycker jag.
Vi körde hem vid tre och strax där efter kom dom stora från skolan. 
När Lars kom från jobb körde mamma och jag till Ikea. Mysigt att få vara med henne själv💗
Köpte nya kuddar o filtar till soffan. Ljus en gratäng form mm mm. 
Vi var in om Flower Team också, köpte några billiga blommor där. Dom säljer ju snitt blommor som är " för dagen" billigare. Perfekt och dom brukar stå bra ändå tycker jag. 
Köpte ett doft ljus också. Jätte fint och luktade så gott. 
Tack för en mysig em mamma❤ 

Så i fm ska jag städa lite och så sen i väg och hälsa på en vän!
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0