Måndag

Nu börjar den här något tuffa veckan. 
Men vi började på ett bra sätt nämligen i ett soligt hembygdsparken . Mysigt. 
Sen lek hos Sussa. 
Har även hunnit träffa Marie med barn. Så sociala har vi varit.

Sovit lite har jag men tyvärr inte så mycket och bra som behövts. Ja ja. Om en timme börjar jag jobba och sen är det bara att köra på till kl är halv åtta i morgon bitti. 
Sen gem och sova och jag hoppas så jag kan sova riktigt gott. 
På em ska jag trimma fina glada Alice. Sen har Lars och Oliver hockey så då blir det inte mer vila. 
Sen är det jobb en natt till och på onsdag ska jag i väg och prova arbetskläder som vi nu äntligen ska få. 
Ja sen rullar veckan på....
Det är lite för mycket nu men det går nog på något vis. Bara jag kan sova!!!

Tycker ni jag gnäller? Ja kanske men det är inte bara negativt utan veckan avslutas ju på ett roligt sätt vilket jag tror jag ser fram i mot :) ! 


Här en så fin bild på Oliver från i går. Hans lag slutade som 3:à i cupen!! Kul och jag är stolt över Oliver!!




Fick i dag så fina bilder från My. Hon tog dom när vi var och hälsade på. Har fler så dom visar jag en annan dag. 

Nu säger jag tack och Hej och vi ses i morgon Alice💗 om du läser detta 😉


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0