Söndag morgon

Oj oj vad jag önskar mig en sovmorgon ...
I går körde vi Linnea till Konfirmations " mötet" sen vidare till Helle med barn. Där blev det lite lek och goda pannkakor. Inte fel!
Sen körde vi till Grevie. Där hälsade vi på Linda. Kul att höra om deras resa. Tack Linda för att vi fick komma!

Sen var kl tre och vi hämtade Linnea igen. Hon tyckte dagen varit lång...
Vi handlade och körde sen hem och jag dammsugade och förberedde middagen. Det blev Yakatana. Gott!! 

Men innan vi åt var vi på stationen och hämtade Linneas kompis. Var in om Hennakväll också . Hyrde några filmer. Så i går kväll när Effi somnat såg jag en film, den va riktigt bra tyckte jag!!






Linnea och kompisen var på rummet hela kvällen så det va bara jag och hundarna som satt här. När filmen var slut vid kvart i tio gick jag och la mig. Läste två sidor och sen släckte jag och somnade . 

I dag väckte lillan mig åter igen kl sex. Ja det är ju ok men så skönt det hade varit att få sovmorgon som jag skrev innan. Tyvärr lär det dröja. 

Nu har tydligen Olivers lag spelar färdigt den där cupen. Tror dom kom på en 21: à plats av typ 48 eller något. Kan va fel siffror men typ. Stor cup jan man säga. 

Så i dag kommer dom hem. Ungen aning när. Dom lär väll vara trötta efter sena kvällar o tidiga morgnar . 
Nu vill Effi ha macka så jag måste sluta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0