Stek

Hej! I dag har jag sovit eftersom jag jobbat i natt. När jag vaknade hade jag en underbar huvudverk .... Så vet ni vad jag har inte dammat i dag ha ha😊 bara bäddat plockat av diskmaskinen dammsugat och plockat undan här och där. 
Varit på Apoteket och hämtat ut min spruta. Bra att ha med när vi reser fall i fall . 

Nu kokar potatisen och snart är middagen klar , ska bli gott. Min snälla mamma skickade med en stek potatis mm. Mycket uppskattat när man är trött och tiden är knaper. 
Lars hämtade Effi och Linnea hos mormor vid fyra och körde sen Effi till farmor och farfar. Så i dag har jag inte träffat henne 😢 saknar henne💗
Hon får det ju bra och roligt så det är ju inga problem. Bara lite jobbigt för mig när hon är borta två nätter. 
Jag ska ju jobba två nätter till nu . Jag hoppas jag sover riktigt gott o morgon !!

I dag i postkådan hade denna kommit

Ganska roligt att titta i 😊

I dag har Linnea och Oliver haft studie dag så därför var Linnea hos mormor. Oliver har varit i ishallen och tränat . Han är duktig !!

Jag tror aldrig jag bloggade i går väll? Har några bilder från i går när vi var I Össjö på sångstund , jo då vi åker runt i hela kommunen nu ha ha




Nå nu ska jag gå och kolla potatisen. 
Ha det gott 

Nu lääääängtar vi 


Kommentarer
gissa det du

Hej och hoppas att allt är bra med dej. Kan säga att i natt blir det inget sova och ja du vet väl varför. Har nu gått igenom allt du uppdaterat nu. Det var ju en hel del. Var rädd om dej och vi hörs.
Kramizzz!

Svar: Å spännande ❤ hörs sen !!!
Susanna Rehn

2014-09-25 @ 22:30:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0