Tack Oliver

 
När Oliver kom hem från skolan va han så snäll och passade Effi så jag kunde vila en timme. Det va värt så mycket. Så tack Oliver❤️
 
I fm grejade jade vi det vanliga här hemma sen körde vi till mon vän Marie och drack kaffe. Sen körde vi till ÖF i Munka, men det va inte lång varigt. Tyckte inte det va trevligt, bara rörigt och nästan otrevligt....
 
så körde hem och myste och grejade lite till. Och som sagt vilade när Oliver kom hem. 
När Lars kom hem körde dom andra och handla , jag tog Hildur med ut i trimmet och påbörjade ett riktigt stort jobb... Puuuu som hon såg ut. Nu är det grövsta och mesta gjort, fin puts och lite så på lördag när hon är nybadad . 
Skönt att va så pass långt i alla fall. 
När jag var klar åt vi middag , pasta och pasta sås som Lars gjort efter att han och Effi burit in lite ved. 
Det va en go middag!! 
Nu har vi röjt undan tänt ljus och så. Nu nattar Lars Effi och jag passar på att skriva lite. 
 
Om nu inte Effi är för förkyld ska vi nog till vår favorit ÖF i morgon tillsammans med Helle och barn. Men vi får se. 
 
Va precis ute och tog några bilder + några här inne. Är dålig på att fota för tillfället. Får skylla på för lite tid och ork tror jag.  Konstigt nog kommer bilderna först.... Ja ja
 
jaha ni vad har ni gjort??
❤️
 
 


Kommentarer
Malin

Ni har det så fint! Jag har spenderat dagen i trimmet =) Skulle önska att de var i topptrim hela tiden men men...
Ses på söndag!
Kram

Svar: Tack snälla💗! Jaså har du också trimmat. Ja tänk om dom va i topptrim hela tiden, vore praktiskt. Ska bli kul att ses på söndag. Vi hoppas på fint väder och en bra utställnings plats. Sköt om dig så länge och kör försiktigt . Kram kram 🌸
Susanna Rehn

2014-09-11 @ 23:34:09
URL: http://cockerbloggen.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0