Torsdag den 11 september

God morgon! Här är en mamma som är slö och trött. Men det är bara att kämpa på . 3 jobbe pass och lite för lite ordentlig sömn sätter sina spår.
Men nu är jag ledig tills i morgon . 

I dag får vi se vad vi gör. Får försöka hitta på något. Sen får vi väll hemma pyssla lite också.
När Lars kommer hem skulle jag behöva ta tag i Hildurs päls. Lars behöver få in veden som kom i går så vi får väll se. 

Ingen hockey träning i dag i alla fall så det är ju skönt( för mig) i alla fall. 





Mamma har hjälpt mig att sy ett nytt skynke till vår sko hylla och klä dynan tull min lilla soffa. Det blev helt ok. 


I går när jag var på Maxi köpte jag dessa fina så dom pryder nu soffbordet. 
När hemmet är sjaskigt i övrigt kan ju en blomma pigga upp lite tycker jag. 

Just nu pratar Effi om att hon vill till öppna förskolan. Vi får väll se, Effi börjar bli förkyld... Det är bara ÖF i Munka- Ljungby som är öppen för oss i dag. Den va inte så bra men sim sagt vi får se om vi tar en sväng dit. Tiden här hemma kan bli fasligt lång annars och hälsat när jag är så trött. 

Nu önskar jag er en bra dag så får vi se om jag återkommer i kväll med några rader . 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0