Två

I dag är det två veckor till vi lyfter på semester , Tänk Linnea och jag en hel vecka 😍 ska bli såååå mysigt och desto mer jag tänker på desto mer känns det skönt att få vila upp sig och faktiskt bara ta det lugnt och njuta. Sova äta sola läsa mmmm härligt och egentid med Linnea, nyttigt och bra tror jag. 

I dag har Effi och jag varit på ÖF , mysigt och roligt. Är så mycket folk. Tycker Ängelholms kommun eller vem det är borde sätta dit en personal till för jag tycker det verkar stressigt för hon som jobbar där. 





Vi har lekt med lera målat lekt med alla roliga saker och varit med på sångstunden. 
Dessa fina träd gjorde Effi i dag! 

Nu har vi handlat städat och tvättmaskinen går. Städat badrummet och nu är det paus puuu och jag dricker en kopp kaffe . 
Snart kommer Lars hem från jobb. Linnea är i stan med några kompisar. Ska hämta henne där. Ska även hämta mitt pass på Polishuset tänkte jag. 

Sen blir det till att göra middag, i dag blir det stekt tjock korv potatismos blomkål i ugn och till det bostongurka rostad lök mm. Jo då det ska nog gå ner eller vad tror ni. 

I kväll är det dax att borsta hundarna. Sen blir det nog bara soff mys och tv titt till det är lägg dax. 

Resten av veckan är det jobb jobb och jobb känns det som. Men vax gör det, jag tycker ju om mitt jobb 😊

Något som vore kul är en kommentar eller två eller tre 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0